“Onze deskundige monteurs staan altijd klaar voor de klant”​

In de werkplaats van Bergwerff Automotive hangt een goede sfeer. De auto’s worden met veel passie en toewijding gerepareerd en rijklaar gemaakt. “Onze deskundige monteurs staan altijd klaar voor de klant. Ze ervaren veel voldoening wanneer de auto weer naar behoren rijdt”, aldus directeur Thijs van den Heuvel.

BMW service adviseur

Achter de balie in de showroom zit de BMW service adviseur. Wanneer je onderhoud nodig hebt, of als je auto schade heeft, kan hij je helpen. Hij beoordeelt met een vakkundige blik welke reparaties nodig zijn en maakt een prijsindicatie. Deze prijsindicatie wordt gecommuniceerd met de klant. Vervolgens schrijft hij een werkorder die de monteur zo snel en goed mogelijk zal afhandelen. Wanneer het nodig is krijg je een vervangende auto mee of je wordt thuis gebracht en weer opgehaald.

Thijs: “Wij hebben zoveel verschillende service pakketten om zo goed mogelijk aan de wens van de klant te kunnen voldoen. Het is belangrijk dat de service die wij bieden bij hem of haar past.”

Maak een afpsraak

Auto onderhoud

Bij de aanschaf van een BMW, BMWi of MINI raadt Bergwerff Automotive je aan voor een BMW Service Inclusive pakket te gaan. Zo hoef je niet bij elk werkplaatsbezoek apart te betalen, waardoor je op de langer termijn voordeliger uit bent. Auto onderhoud blijft terugkomen, dus is het handig hier bij de aanschaf van de auto al afspraken over te maken.  Op de website kun je berekenen welk servicepakket je nodig hebt.

Tussentijdse Check

Bergwerff BMW wil graag het totaalplaatje van mogelijkheden op het gebied van service aanbieden. Daarom zijn er naast BMW Service Inclusive nog meer servicepakketten. Zo is er de BMW/MINI Tussentijdse Check, waarbij je auto op essentiële punten wordt gecontroleerd. “Een verrassende bijkomstigheid is, dat bij deze check de klant een passend geschenk krijgt voor zijn of haar auto”, zegt marketingmedewerker Corné Penning.

De wens van de klant

Andere service pakketten die op de website staan zijn: Bergwerff Bandenplan, BMW/MINI Mobiel Care, MINI Tender Loving Care en de Value Service. Thijs: “Wij hebben zoveel verschillende service pakketten om zo goed mogelijk aan de wens van de klant te kunnen voldoen. Het is belangrijk dat de service die wij bieden bij hem of haar past.”

Maak een afspraak